ready to go!

30 juni 2015 - Schiphol, Nederland

Afscheid nemen bestaat niet? Nou daar klopt niets van. Wat een hoop liefde de afgelopen dagen. We hebben nog nooit zo vaak afscheid genomen. Zelfs nog een verrassingsbezoek bij de incheck balie, thnx guys =). Dat maakt het weggaan natuurlijk moeilijk, maar ook heel fijn! Zoveel lieve mensen die aan ons denken en met ons mee avonturen beleven. Wauw… Dat hadden we van tevoren nooit kunnen denken, zo indrukwekkend waren afgelopen dagen. ‘As we type’ zitten we nog even met Papa Ronnie aan de frappucino, met uitzicht op ons vliegtuig (het staartje dan).

De zenuwen zijn iets gaan liggen, alles is ingepakt en ingechecked, het meeste afscheid is genomen… we kunnen niets meer doen dan de rit afwachten. En heel veel films kijken straks in het vliegtuig. Rob denkt aan een Lord of the Rings marathon.

Lieve iedereen, heel erg bedankt voor de warme woorden en knuffels. We gaan jullie missen, maar ook heel erg genieten van onze reis.

Wij zijn ready to go! Tot over een half jaar!

Hele dikke kus, Dees & Rob

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Nettie:
    30 juni 2015
    Lieve Dees en Rob,
    Hoop op een goede reis met niet al te veel vertraging voor jullie. Nog maar kleine 40 vlieg en overstap... uren. Eindelijk is het dan zover. Een hele happening zo'n afscheid voor zo'n fantastische reisperiode. En super leuk dat wij dit allemaal met elkaar mee mogen Genieten! Wauww. Zo zijn én blijven we toch een beetje bij jullie. Nu lekker wat tot rust komen en.... genieten van de reis en de voorbereidingen die over een paar dagen gaan beginnen. Een fijne en mooie start van het begin van jullie reis!
    Alle liefs, Nettie
  2. Els de goede:
    30 juni 2015
    Lieve luitjes, we wensen jullie een hele goeie reis toe, met veel gave belevenissen, bijzondere ontmoetingen en mooie momenten! Liefs, Henri en Els
  3. Herman Ernst:
    1 juli 2015
    Heel veel succes met jullie grote reis, geniet van alles wat op jullie pad komt en dat jullie maar veel avonturen mogen beleven.
    Herman en Lydia