Reacties

Reacties 1 - 50 van 202

Naam Reactie Datum
Jw en Emma Gefeliciteerd! Wat een bijzonder einde van een fantastische… 19 dec. '15
Nettie Wauwww!!!! Van Harte gefeliciteerd!! Super gaaf. Wat… 19 dec. '15
Jas & Heleen Drink met je billen bloot, melk uit een kokosnoot,… 18 dec. '15
Jas & Heleen Jippie! Wij zijn zo gelukkig voor jullie! 18 dec. '15
Peter Hoe kan je zo´n enorm prachtige reis afsluiten? Met… 18 dec. '15
Chantal (dansen) Wauwwwww wat onwijs gaaf!!! Gefeliciteerd jullie 2!!!!… 18 dec. '15
Hanneke filippo Prachtig Prachtig!!!! Paradijsje hoor 18 dec. '15
Hanneke filippo Jaaaa daar zat ik stiekem eigenlijk de heeeele tijd… 18 dec. '15
Dini Prachtig geschreven goede reis terug. Genoten van… 18 dec. '15
Cynth, eer, floor Jaaaaa! Wat een mooie afsluiting! Die rust hebben… 18 dec. '15
Sanne Bakuwel Wauw!!!!! Gefeliciteerd! Goede reis terug. Heb van… 18 dec. '15
Hanneke filippo Hoi Dees en Robert, ik heb hier in grauw somber Drentheland… 10 dec. '15
Nettie Hallo lieve Dees en Rob, heerlijk om jullie verhalen… 9 dec. '15
Maurice Het blijft geweldig om jullie interessante en komisch… 9 dec. '15
ErCyFlo Zitten heerlijk mee te genieten van de verhalen en… 9 dec. '15
Cécile Franzen Wat een mooie foto's! Geniet er nog even van… 8 dec. '15
Annette van Zwieten O wat heerlijk, wat mooi, ! knuffel van mamma Annette 8 dec. '15
Peter Hoi Dees en Rob, Dankzij jullie verhaal en foto´s… 8 dec. '15
Janneke van wieringen Respect hoor ik zou gillend weg rennen hahaha 28 nov. '15
Cynth, eer, floor Dit is echt een andere wereld zeg! Maar op een andere… 28 nov. '15
Christiaan Supergave foto's ook! veel plezier 27 nov. '15
Peter Rob en Dees, Het blijft leuk om jullie verhalen te… 27 nov. '15
Elmar Top altijd de plaatselijke delicatessen proberen!… 27 nov. '15
Chantal (dansen) Heftig en mooi is Cambodja he. Iets heel anders dan… 27 nov. '15
Jasper87 Goeie outfits en mooie verhalen! Groetjes en kijk… 22 nov. '15
Jan en Bev Heeman Wat genie ten we van jullie reis verhalen en de fotos… 22 nov. '15
Michelle Wat een prachtige foto's weer. Heel andere omgeving… 21 nov. '15
Wesley Heel tof wederom. Geen last van je rug gekregen op… 20 nov. '15
Annette van Zwieten ha lieverds, weer mooi verhaal , en mooie leuke fotoos,… 20 nov. '15
Wesley Wat een gaaf verhaal weer. Niet zo kort als het begin… 16 nov. '15
ErCyFlo Ook weer geweldig, op zo'n totaal andere manier!… 12 nov. '15
Wilma Mooi he dat de wereld zooo kan verschillen! 10 nov. '15
Marieke en Wim Stutvoet Hoi luitjes, dit is wel weer ff heel wat anders zeg!… 9 nov. '15
Annette van Zwieten helemaal herkenbaar, ik geniet!!! Haahaaa, en Boeddhaaa!… 9 nov. '15
Cynth, eer, floor Je ziet wel waar Lake clearwater zijn naam vandaan… 5 nov. '15
Michelle Bikkels! Wat een ervaring die Kepler route.. 3 nov. '15
Paps (Gerrit) Dag Lieve Robert & Désirée Het is weer een geweldig… 1 nov. '15
Xander Wauw!! Echt super gaaf! Was leuk om vanmorgen nog… 1 nov. '15
Xander Echt weer een onwijs gaaf verhaal! En wat een tocht… 27 okt. '15
Peter Waanzinnig mooie natuur, waanzinnig knap wat jullie… 26 okt. '15
ErCyFlo Wauw wat geweldig weer! De foto's zijn al prachtig,… 26 okt. '15
Gerrit en Carla Fantastisch wat een tocht! Jullie zijn echte bikkels,… 25 okt. '15
Wesley Top verhalen (letterlijk en figuurlijk) die arme wandelschoenen… 25 okt. '15
Annette van Zwieten Weer een mooi verhaal, lieve doorzetters in barre… 25 okt. '15
Bou en Sanne Jullie reisverhalen zijn altijd zo leuk om te lezen!… 25 okt. '15
Cynth, eer, floor Ja een vakantie klinkt wel met elk blog bericht beter… 25 okt. '15
Anita Super gaaf wat jullie allemaal beleven, zo mooi en… 25 okt. '15
Chantal (dansen) Groot gelijk. Lekker geniet nog even. Thailand gaan… 25 okt. '15