Canvas

2 december 2015 - Railay, Thailand

Canvas op Robs kantoor, maar dan echt! Railay Beach (westkant) is where the magic happens.

1. Nettie:
    9 december 2015
    Hallo lieve Dees en Rob, heerlijk om jullie verhalen steeds te lezen en zo een beetje met jullie mee op reis te kunnen zijn. Echt gaaf allemaal. Fantastisch!!
    Wat hebben jullie veel ondernomen en ervaren op deze wereldreis! Geweldig!!Wens jullie nog heerlijke dagen en geniet van de plannen die jullie nog willen gaan doen. Jullie zien er stralend uit! Ontzettend bedankt ook voor alle mooie foto's, films en alle reisverslagen die jullie met ons willen delen. Ik heb er van genoten!
    Liefs, genieten nog en alvast een goede thuisreis gewenst.
    Nettie
  2. Hanneke filippo:
    10 december 2015
    Hoi Dees en Robert, ik heb hier in grauw somber Drentheland wederom zitten genieten van jullie leuk geschreven verhaal en prachtige foto's. Vooral van dat strand met die mooie bergen, geweldig. En met die strandstoeltjes...mmmmm daar wil je toch dagenlang zitten?? Zo paradijselijk he? Jullie maken echt een supermooie reis!! En zo leuk om mee te genieten..... Dussz: neem het er nog even van...en goeie reis terug straks! Groetjes Hanneke