Nog 1 maandje...

31 mei 2015 - Alphen aan den Rijn, Nederland

Welkom op ons reisblog bij Reislogger!

Spannend! Nog ietsje minder dan 1 maand en dan is het zover. 30 juni vliegen we als eerste naar Australië. De tickets zijn geboekt, de backpacks staan klaar en zijn al 2x proef gepakt. Nog wat laatste dingetjes regelen zoals de auto verkopen en nog een maandje werken, maar dan zijn wij ready to go!

Wij gaan deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van onze reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor onze mailinglijst!

Liefs, Désirée en Robert

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    25 mei 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen jullie veel plezier op reis!
  2. Sanne Bakuwel:
    31 mei 2015
    Wat leuk! Hoe lang gaan jullie? Waar gaan jullie heen in Australie? En hebben jullie nog meer bestemmingen?
  3. Rob en Dees:
    31 mei 2015
    We gaan in totaal 5,5 maand weg! In Australië gaan we met een campervan de oostkust af van Cairns naar Melbourne. Daarna gaan we naar Nieuw-Zeeland en vervolgens naar Thailand. Onder het kopje 'profiel' en op de kaart kan je nog wat meer over onze reis en onze bestemmingen lezen ;)
  4. Sanne de Jong:
    31 mei 2015
    Gaaf hoor! En super dat het er nu eindelijk wel van komt! Een hele goede reis toegewenst!
  5. Wesley:
    31 mei 2015
    Aangemeld voor de maillijst ik wil niets missen. Zal super gaaf worden!!
  6. Joke Bakker:
    31 mei 2015
    Ook aangemeld! Spannend zeg! Heel veel plezier met de voorbereidingen en vast een hele goeie reis! Fijn dat we zo op de hoogte gehouden worden! Ik volg jullie op de voet hoor! Ik wens jullie een hele goede reis! xxx
  7. Masha:
    Heel gaaf zo'n avontuur!
    Veel fun & genietse!
  8. Paps (Gerrit):
    9 juni 2015
    Zo, ik ben aangemeld dus kom maar op met de verhalen....
    Ga jullie wel missen maar alvast heel veel plezier..
    xxx
  9. Papa Ronnie:
    27 juni 2015
    Ook aangemeld, ben benieuw naar jullie ervaringen en verhalen.
    Heel veel plezier en tot gauw. En ook al zijn we ver van elkaar, als we iets voor jullie kunnen betekenen roepen jullie het maar.

Dikke knuffel!
  10. Janneke van wieringen:
    29 juni 2015
    Oeeeeeee nog 1 nachtje en dan is het eindelijk zover
  11. Marjanne:
    30 juni 2015
    Ben nu al heel nieuwsgierig naar jullie verhalen en foto's. Goede reis!!
  12. Martine:
    30 juni 2015
    Ontzettend veel plezier!! Geniet van elk moment van deze gave belevenis!! Een hele goede reis gewenst van ons!