Bonus: Hobbits & Maori's!

16 september 2015 - Whakapapa Village, Nieuw-Zeeland

Een klein verhaaltje van ons tussendoor. Ga vooral de foto's kijken, want die zijn véél leuker! We zijn op bezoek geweest bij de Hobbits in the Shire (Hobbiton, of in de normale wereld genaamd Matamata) en bij de Maori's in Whakarewarewa. Allebei waren echt fantastisch! Volop genoten, vooral omdat we bij allebei ook mee mochten doen. Jaja, verkleed als Hobbit en dansend en grimassend als een Maori.

Nu zullen we voor een aantal dagen de bewoonde wereld verlaten. We gaan namelijk morgen vroeg in de ochtend de 'Walk around the Mountain' beginnen. Een meerdaagse tocht door de bergen, of eigenlijk, om 1 hele grote (actieve!) vulkaan heen: Mount Ruapehu. We hebben zojuist proviand ingeslagen voor 5 dagen. Voor wie er net als wij geen genoeg van kunnen krijgen, we lopen door Mordor (zie ook deze kaart: klik).

Supertof dat jullie dit weer lezen en onze foto's bekijken.

Kia ora!

1. Dini:
    16 september 2015
    Zo leuk om weer te lezen.veel plezier met jullie tocht.xx
  2. Nettie:
    16 september 2015
    Hallo lieverds, ik loop een beetje achter door mijn eigen vakantie.
    Wil jullie vast deze dagen alle moois en genieten toewensen!
    En kijk alvast weer uit naar jullie verhalen van deze bijzondere tocht!
    Super gaaf. Binnenkort een wat langere mail van mij!! Liefs Nettie xxxx
  3. Corine:
    16 september 2015
    Super leuke foto's! Heel gaaf en heel veel plezier in de onbewoonde wereld straks ;) liefs
  4. Christiaan:
    Gaaf!
  5. Mirjam:
    16 september 2015
    Hallo hallooooo wat zitten julie ver weg!!!!!! Ik ben me na het lezen van al jullie verhalen ervan bewust dat is erg laat aanschuif, maar beter laat Dan nooit . Jullie hebben al heel wat mooie, indrukwekkende, interessante en bijzondere ervaringen opgedaan. Ik ben gewoon sprakeloos. Wat is de wereld toch mooi aan de andere kant. Ik zal zeker jullie blog proberen bij te houden, en ga jullie foto's bekijken. Heel veel plezier en ben benieuwd naar jullie volgende belevenis.
  6. Maurice:
    17 september 2015
    Eerlijk is eerlijk, blijft eruit zien als een prachtige reis! Veel plezier met jullie verdere tocht weer! Enne Rob, Nice beard ;). Ik denk dat Gandalf jaloers zou zijn. Cheers!
  7. Elmar:
    18 september 2015
    mooi!
  8. Cynth, eer, floor:
    20 september 2015
    Fantastische fotos ook weer hoor! vooral de lord of the rings dingen vinden we zo bizar! dat jullie daar gewoon zijn haha. Heel erg leuk, we moeten een keer met zijn alle bieren dan!